setmanarisoller.catsepBlogs del Setmanari Sóller

Si no hi ha suport econòmic el C.F. Sóller desapareixerà

2 març 2010 – 22:58

Ningú pot acusar si no hi ha proves, nomes es pot parlar de mala gestió, d’això si, perquè és una evidencia demostrada,  no ens hem d’oblidar que presidir un club de futbol és un càrrec públic, on pots estar en boca de qualsevol aficionat. Gràcies a Llúcia i Burgos encara hi ha el Sóller, si no hi fossin nomes Déu sap on seria, ells de moment l´ han salvat , però ara vindrà el pitjor, això té difícil solució. A conseqüència de la nefasta  gestió anterior el Sóller d’avui  te més possibilitats de desaparèixer a final de temporada que de continuar. Fa estona que ho venc dient. Jo vaig denunciar el que sabia, els jugadors i entrenadors ho feren oficial, des de fa dos anys i mig no s’ha fet cap assemblea, les suspicàcies no són proves. Ara és molt necessari convocar una assemblea general. Resposta a T.P.

  1. 8 respostes a “Si no hi ha suport econòmic el C.F. Sóller desapareixerà”

  2. Hola Juan Antonio, referente a tu comentario, lo primero admiro la valentía de esta gente que esta trabajando para llegar a final de temporada y es de agradecer, pero no es la solución ya que lo que falta no es todo lo que están poniendo ellos que es mucho, sino DINERO para todas las deudas que tiene el club y de eso no hay.
    A mi modo de ver el tiempo pasa y solo se habla de la gente de ahora y nos olvidamos de lo principal que es la EXPRESIDENTA, la cual tiene la culpa de todo lo que esta pasando en este club.
    Señores hablemos de la EXPRESIDENTA, esta mujer no se puede ir de esta manera, hay que exijirle explicaciones, sea como sea y de la manera que sea, pero no se puede REIR y CARGAR una institución con tantísimos años de historia.
    Un saludo

    Per Toni el març 3, 2010

  3. Buenas tardes JOAN ANTONI,perdona mis ausencias,es que estaba muy asustada con las querellas de difamación, pero veo que todavía no hay nadie en la carcel.Toni tiene toda la razón la señorita se esta saliendo con la suya,ya casi nadie la recuerda, una pena.

    Per esther moreno el març 3, 2010

  4. Ja enyorava a Esther Moreno, penso que tots els que estimem el Sóller hem d’empènyer cap el mateix sentit. Per exemple en Guillem Sec que es un Home de futbol pot aportar moltíssim, i darrerament no diu res pareix que no te il•lusió per fer el projecte que ell podia encapçalar

    Per Joan Antoni el març 5, 2010

  5. ROPUESTA

    TONI OLIVER,presidente
    Celia,director deportivo y JOAN ANTONIO entrenador,y el SÓLLER a tercera.

    Per el ojo avisor el març 5, 2010

  6. No ofèn qui vol. Jo he estat entrenador del Sóller i directiu i jugador, ja son anys els han passat, esta bé aquesta darrera entrada te un cert contingut, segurament dels que parla tots podríem desenvolupar les tasques que descriu, però ara no ens correspon amic

    Per Joan Antoni el març 6, 2010

  7. TOMAS PLOMER, presidente
    MARGA SANCHEZ, secretaria tecnica y tesorera adjunta de presidencia
    Patrocinador VIDEO U y el SÓLLER a tercera

    Per el ojo avisor el març 8, 2010

  8. Ni asamblea general antes ni ahora, yo quisiera saber a donde lleva esta situación, seguramente a ningún sitio y cuando realmente se den cuenta será demasiado tarde.La actual directiva es gente honrada y valiente, pero hoy en dia incapazes de transmitir ideas e ilusión de cara al futuro.Yo JOAN ANTONI,admiro tu manera de ver las cosas, de intentar promover debates, ideas o soluciones pero como ves la gente sólo entra cuando hay lios o discusiones para soluciones poca gente vas a encontrar.Creo sinceramente que el FUTBOL BASE es el único grupo capaz de reactivar el C.F.SÓLLER,a no ser que venga una gente con mucha pasta para arreglar la situación tan penosa que dejó MARGA SANCHEZ.

    Per esther moreno el març 9, 2010

  9. Mi comentario sobre lo que dice esther moreno que el FUTBOL BASE es el unico grupo capaz de reactivar ,no se realmente que quieres decir con esto,pero si es la solución creo que no.
    Te digo que no, porque en el FUTBOL BASE hay un grupo de gente que es consciente de lo que esta pasando en el SOLLER y no creo que entren en este beregenal que hay cargado de DEUDAS.
    Es muy dificil con la situación en que se encuentra el SOLLER, que ningun grupo se ponga adelante,a no ser que el grupo venga cargado de EUROS como bien tu dices.
    Estoy diciendo esto siempre pensando en mantener la categoria a PREFERENTE,porque si el SOLLER desaparece como club es otra historia,ya que con la formación de un club nuevo a lo mejor si que hay un grupo de gente que pueda llevar acabo un proyecto adelante,pero la pena es que tendria que empezar a REGIONAL.
    El tiempo lo dira,una lastima. Pero sigo insistiendo,se deberian pedir responsabilidades a la EXPRESIDENTA sea como sea y de la manera que sea.

    Per Toni el març 9, 2010

Perdó, el comentaris per aquesta entrada estan tancats ara mateix.