setmanarisoller.catsepBlogs del Setmanari Sóller

Alarma!!! el C.F. Sóller està en perill de desaparèixer

6 desembre 2009 – 8:46

Des de que tenc us de raor aquest és el pitjor moment que ha viscut el C.F. Sóller, no hi ha dret, que pretén la Presidenta? Aquesta darrera entrada  la d´un jugador del C.F. Sóller és clarament expressiva, la irresponsabilitat  supera tots els límits, jo no se que espera per a dimitir, que no entén que està posant en perill la continuïtat del Club. Els jugadors si no sen va, diuen que sen van ells. Jo fa 55 anys que vaig a veure el Sóller,( menys els dos darrers anys i quan vaig jugar a fora) i mai havia vist i viscut una experiència tant deixada com la present. La situació és d’escàndol, motivada per una mala  gestió i un passotisme increïble. Esper pel bé del C.F. Sóller sen vagui ja la Presidenta, i és refaci el Club, en cas contrari no arribarà a final de temporada.

  1. 39 respostes a “Alarma!!! el C.F. Sóller està en perill de desaparèixer”

  2. A mi ja m’estranyava que això no hagués passat abans, si tenim en compte la classe de persona que és aquesta presidenta. No en té ni idea de futbol n’hi ha pretès saber-ne mai, només ha utilitzat el club com a mitjà de promoció personal i ara que té el que vol, ara juga en una altra lliga (política).

    Per cesc el des. 6, 2009

  3. Pues vaja promoció que s’ha fet. Politicament, quina credibilitat te aquesta persona, si no ha sabut, ni a pogut gestionar un equip de regional, com podria gestionar un poble. Se me posen els pels de punta domés de pensar-ho. L’unic bo seria que en dos dies hauria fet bons a tots els antics equips de govern que haurien passat anteriorment per l’ajuntament.

    Per toni el des. 6, 2009

  4. Vayamos por partes. Considero un poco rastrero el comentario de elvis. O sea, que nadie cobra. Muy bien, entonces no hay compromiso por parte de los jugadores. Porque si no cobran, no se sienten atados. Esto será un desastre, como el Sóller B, que tiene dificultades en las últimas semanas para hacer la convocatoria. ¿Y quién va a entrenar sin cobrar? Con los tiempos que corren, sr Elvis, todo el mundo necesita dinero, por poco que sea.
    Y queda el tema de la directiva. Todos sabemos que cuando alguien se mete de directivo, es que algo busca, ya que estos que se metían por puro altruismo escasean por todas partes. ¡Y qué es lo que busca?: unos sería por potenciar a su niño, como se hizo en otros tiempos. Otros por figurar. Porque figurar de presidente te abre muchas puertas y da contactos a todos los niveles.
    Vale que Marga no ha valido, pero también ha sufrido una campaña de acoso y derribo por parte de estos que ya la recibieron mal desde el primer día, cuando no ganó su candidato. Yo pido expresamente que este que intenta manejar el futbol local desde su trona y que siempre ha criticado a tantos presidentes, que coja de una vez el timón, sea presidente y lo solucione todo.

    Per Raimundo de la Peñafuerte el des. 6, 2009

  5. También decirte, Elvis, que los jugadores la mayoria són de fuera y están demostrando más amor al club que otros de más cerca. Un poco de respeto.

    Per Raimundo de la Peñafuerte el des. 6, 2009

  6. No estoy de acuerdo con Raimundo… basta con mirar el ejemplo del Port de Sóller para ver que no es necesario cobrar para ser responsables y cumplir, es mas estoy seguro de que los sollerics del Sóller jugarian gratis por su club y cumplirian con creces. Hay otras maneras de tener contentos a los jugadores y que estos correspondan, no todo es dinero.
    En cuanto a que todo el mundo que se mete a directivo busca algo, te diré que te equivocas, hay mas directivos de los que crees en nuestro fútbol balear que hacen un trabajo totalmente desinteresado, te puedo poner ejemplos cuando quieras.
    Lo del Soller B es otra… Para mi también culpable la directiva que encabeza Marga, no tiene sentido tener un filial si no se nutre de gente joven con proyección y ganas (tipo Arenal B que hace poco vi jugar contra el port de Soller), y ahora, con todos los problemas economicos y de otra indole que hay en el Soller, no era el momento de inscribir un filial… Si le viene grande llevar un equipo como va a llevar dos… Este sabado pasado Marga no estuvo en Magalluf, pero tampoco tuvo tiempo para lavar o hacer que lavaran la ropa de su equipo filial y eso que habia pasado una semana desde el ultimo partido disputado.

    Per toni el des. 7, 2009

  7. Buenas tardes Raimundo, no he querido molestarte con mis comentarios.Quiero decirte que no soy directivo/a ni presidente/a de nigún club. Puedo intuir que ers jugador de futbol aficionado e incluso juegas con el Sóller, pero no eres del peblo .Acuérdate de lo que escribo: Si el C.F.Sóller quiere sobrevivir debe hacerlo de una forma aficionada, esto es, por afción y sin cobrar.Estos jugadores deben tener un trabajo profesional al margen de su aficion.Si el club puede ayudar a alguno de ellos ayudándole a buscar un trabajo o usar los contactos para obtener ayudas para estos jugadores, perfecto.
    Si queréis cobrar jugad en un equipoprofesinal.
    Los ingresos de estos clubes tienen que servir para hacer más grande el club: Mejorar las instalaciones, hacer que los jugadores se sientan bien y que estén motivados.Podría escribir hojas enteras sobre esto…. otro día…

    Per elvis el des. 7, 2009

  8. Sí, soy jugador de futbol. A veces he cobrado y otras no. En todas partes sucede lo mismo en el tema de los cobros, porque va por rachas.
    El problema de Sóller es otro y es más raro. No entiendo cómo es posible que aquí el club se va al garete y nadie mueve un dedo. Como máximo, critica, pero incluso disfruta cuando todo va mal. O una de dos: o sois unos masocas increíbles o disfrutáis viendo la desgracia de los demás o, en el mejor de los casos, tenéis un recambio preparado para presidente, pero que solamente va a salir cuando Marga se haya largado por si misma. Sea como sea, es muy raro lo que está sucediendo, pues los hay que disfrutan viendo lo que sucede.

    Per Raimundo de la Peñafuerte el des. 7, 2009

  9. En Raimundo te raor, quan diu que els jugadors haurien de cobrar qualca cosa sempre que es pugui. Jo entenc que si,els jugadors que venen de fora haurien de tenir alguna compensació, com també els sollerics. Però jo crec que tots entenen que ara és impossible tal com esta la situació i tal com s´ha gestionada. Pel que fa el que diu Elvis suposo que és un afeccionat que coneix bé el tema. Estic segur que parla amb propietat.

    Per Juan Antoni el des. 7, 2009

  10. No es veritat que sa gent de Sóller vulgui mal al club o se n’alegri de que vagi malament, es simplement que sa gestió de na Marga ratlla l’absurd i ja diuen que val mes riure que plorar, però de ben segur que tots voldriem que tot anas bé. I si hi ha un recanvi per quan se’n vagi na Marga, pues millor, aixi no hi haura buit de poder (com ara) i això també vol dir que hi ha interes en “reflotar” el Sóller. Si el deies pq no surt ara per ajudar a na Marga, es que tal vegada sa gent no vol estar amb na Marga, perque enganya sistematicament i pq domés du problemes. Val mes sol q mal acompanyat. Per cert on es na Marga? Era a magalluf? Era a veura el Soller B?…. q va… Diuen q esteia malalta, darrerament es posa malalta moltes vegades, s’hauria de fer mirar.

    Per toni el des. 8, 2009

  11. Estic un tant estressat no havia llegit el primer comentari den Raimundo de la Peñafuerte. Redéu hi ha que tenir molt d’humor negre, desprès de tot el que passa en el Sóller entrar i fer un comentari, Redéu signa amb el teu nom i llinatges, i dona la cara, que et creus que no se qui ets, aplega ja d´una vegada

    Per Juan Antoni el des. 8, 2009

  12. Raimundo hablas de muchas cosas y todas van con rencor a lo que puede suceder, hablas mal de los directivos, de periodistas, de la gente, dices la palabra SOIS y tendrias que decir SON, porque si no incluyes a todos los seguidores del C.F.SOLLER, mira, en definitiva dices muchas tonterias y no creo que seas futbolista,porque si lo fueses no defenderias a MARGA SANCHEZ de la manera que lo haces.Además no estaremos mucho tiempo en saber donde esta el dinero que ha MALGASTADO, ha destrozado el Sóller, imaginaros si llegase a tener mando político como PRETENDÍA.Raimundo CALLATE, que cuanto más hablas más se te nota quien eres y te repito a futbol no has jugado nunca.DE mujer a mujer VETE A TU CASA AHORA QUE PUEDES, no sea que salga todo a luz y te tengas que ir a otro sitio

    Per esther moreno el des. 9, 2009

  13. Mira Raimundo, lo de Marga no es “no valer”. Lo de Marga, además de una manifiesta ineptitud e incompetencia, es mentir, engañar, utilizar, manipular, etc Se podría escribir una enciclopedia con todas sus tropelías. Pero lo de Marga no es nuevo. A los tres meses de llegar, todos los que estan en el mundillo futbolístico la tenían más que calada. Así que no entiendo muy bien a que vienen ahora las quejas de los jugadores y técnicos o la sorpresa de la afición o la prensa porqué se haya llegado a esta situación,cuando ya hace dos años y medio que la susodicha les está tomando el pelo a todos

    Per Alberto el des. 9, 2009

  14. Jo donaré la meva opinió i, com sempre dic, no te perque esser la bona. No me dedicaré a atacar a na Marga ni a ningú de la directiva, ni a prensa ni a jugadors.

    Amb el tema del cobro dels jugadors…Un club de futbol es com una empresa i perque vagi be així s’ha de tractar, els directius s’han d’encarregar del tema económic, imatge i social, mentres que després ha d’haver encarregats del tema esportiu, amb aixó vull dir que quan se fixa a un jugador lo primer que fa la directiva ha de tractar amb ell el tema económic, si ha de cobrar o no o uns cobros per objectius etc., a part d’aixó després el responsable del tema esportiu l’ha de convencer i així al final el jugador valora 2 coses tema económic i esportiu i decideix si signa o no signa, al moment que, durant la temporada, una de les parts incumpleix lo que s’ha pactat el dia de la signatura es quan la part perjudicada ha de decidir que fer, si seguir o no seguir i aixó es lo que pasa actualment al Sóller, els jugadors, per ara, han decidit seguir amb aquesta nova situació, es a dir sense cobrar. I que no diguin que no ho sabian ja que al Sóller ja fa uns anys que es deuen mensualitats, però no tans sols amb aquesta directiva sino també amb altres.

    Si tots voltros estau criticant a la directiva o presidenta actual i realment estimau el CF Sóller i teniu temps lo que heu de fer es juntar-vos i presentar una moció de censura i tirar endavant.

    Jo estim molt al Sóller i tot lo que pasa me sap greu, abans era un equip típic de tercera i ara s’ha convertit en un equip de preferent.

    Vos comprenc a tots i vos donc la vostre part de rao, però crec que haurieu de fer algo més que escriure a un blog si realment estimau al CF Sóller, jo no puc, però estic a disposició de cualsevol que vulgui sabre la meva opinió i lo que jo faria, que no te perque esser lo correcte.

    Ara per ara no vull dir res més.

    Salut a tots

    Per xus el des. 9, 2009

  15. Vodria fer un apunt al que escriu en Joan Antoni més amunt. Jo si que soc jugador, Joan Antoni. Permete’m que no descobresqui la meva identitat per dos motius:
    Un, perquè soc jugador del Sóller, al menys a dia d’avui. Altre, que així pots desqualificar-me sense cap problema, com ho fas amb tots els que no pensen com tu, cosa que no passaria si sapiguessis qui som. T’agrada intimidar amb frases del tipus “ja se qui ets” o coses semblants quan un escriu el que no t’agrada. Idò així te don opció.
    voldria dir-te que no tejnc idea de qui és el tal Raimundo, però el que diu no va massa desencaminat. La plantilla no veu dolenta la tasca den Fernando Cercós. Està clar que na Marga ho ha fet malament i hauria de partir però també que no se veu a ningú que doni una pasa endavant per arreglar el problema. Totom critica. I aquests que critiquen i no fan res més, son tan o mes responsables del que esta succeint que na Marga.

    Per Valeron el des. 9, 2009

  16. Tornarem a l’època de quan el Sr Mira va ésser el president. Vendran a endur-se fins i tot les copes com va passar aquella maleïda temporada i mon pare era el president. Entraren al “Círculo” i se’n dugueren fin i tot ses copes i trofeus per a cobrar-se els deutes!!! Em passat per situacions pitjors i entre tots hem aixecat el Sóller. Ara toca tornar-ho a fer! Anim als vertaders seguidors (que n’hi ha molts) a oferir-se en aquesta èpica obra i tots junts fer feina en un únic sentit: salvar al CF Sóller com va fer mon pare i tants d’altres en el seu moment.

    Per Toni el des. 9, 2009

  17. Valeron: jo dono la cara sempre, tu no, i et diré que; quan dic se qui és, és perquè ho se, en tenc proves, de cap manera intimido a ningú, tu jugues en avantatge, jo no, sempre dic les coses com pens. A veure jo tenc d’estar disposats a les critiques, a la teva per exemple, ho assumeixo, Marga que tu defenses com a jugador del Sóller( la qual cosa deixem que ho dubti), saps que ocupa un carreg públic, per el bo i el dolent, per favor el teu canta, tots els jugadors estan units, tu no? i que et creus que la gent és ignorant, ara torna entrar i signa amb un altre pseudònim.

    Per Juan Antoni el des. 9, 2009

  18. Toni ets autentic i persona legal.Però no et pots imaginar el paquet que hi ha en el C.F.Sóller.

    Per Juan Antoni el des. 9, 2009

  19. Juan Antonio, estic d’acord amb tu que la situació al CF Sóller és molt difícil, però no creus que tothom ja ho sap perquè ja fa més d’un any que se’n parla d’aquest tema? Em de seguir mirant-nos la guixa i no fer res? Em de seguir criticant i treient tots els padassos bruts? Em de seguir donant-li força a n’aquesta roda que només du una inèrcia negativa? De què serveix tot això? Si servia perquè la gent en fos conscient, creu que ja està prou clar que tothom ja n’està assabentat. Però ha arribat l’hora de començar a parlar de fer coses cap endavant i de pensar en positiu, sinó l’única cosa que feim és assustar més a la gent i enfonsar ENTRE TOTS cada vegada més al nostre club de futbol. Els mitjans de comunicació teniu molt de poder de convocatòria i de conscienciació damunt la gent del poble, teniu uns grans altaveus que són els setmanaris. Si donau un gir de 180º al vostre discurs i començau a animar al poble, es presentarà una nova junta que amb l’ajuda de tots treurà al Sóller d’aquest pou perquè Sóller és un poble amb suficient força i empenta per tirar endavant i superar entrebancs com aquest, perquè de sempre s’ha demostrat que Sóller és un poble de gent valenta i emprenedora. Però per afrontar un repte tan difícil com aquest, s’ha d’animar i arengar a la gent. I està clar que aquestes no són les millors formes. Si sa gent s’anima es tendrà la suficient força i coratge com per tomar la porta de la directiva del CF Sóller i agafar el timó per adreçar el rumb de la nostra estimada nau. Però el discurs ha de canviar, i ho ha de fer JA! Pens que ja n’hi ha prou de criticar i de mirar-nos es peus. Gent valenta amb ganes de salvar el Sóller segur que n’hi ha com sempre n’hi ha hagut.
    A la lluita sollerics!

    Per Toni el des. 10, 2009

  20. Com a representant de tots el socis que me donaren suport a les eleccions passades, me veig amb l´obligació de donar la meva opinió.

    Em vaig presentar amb un grup de 17 persones, amb un projecte important; tant esportiu com econòmic. Després de que “ENS FESSIN” perdre aquelles eleccions, varem seguir amb U.D.Sollerense en el qual estam fent feina amb equip per l´educació esportiva, social i futbolística de 170 al.lots, duent endevant un projecte amb claretat económica, esportiva, pàgina web, etc…això sense llevar que més d´una vegada ens hem equivocat i segurament ho seguirem fent, perquè només s´equivoca el qui fa.
    També he de dir que a la nostra Vall hi ha altres clubs com el C.V.Soller, Joventut Mariana, Port de Soller, tots ells models de gestió esportiva amb una important massa social a darrera, tot el contrari que el C.F.Soller amb Marga Sanchez al front, no ha presentat mai cap projecte, cap grup de feina, cap assemblea per explicar els comptes, en definitiva; res de res. Ha estat una molt mala gestora del C.F.Soller, “això amb tú al capdavant no té cap sentit”. Socis, jugadors, col.laboradors, cos tècnic, tothom te demana explicacions i claretat. Seràs capaç de fer-ho?

    Per G el des. 10, 2009

  21. Nota aclaratori: al comentari anterior per un error de firma es GUIEM SEC

    Per guiem sec el des. 10, 2009

  22. Toni, estic d’acord amb tu. Ja n’hi ha abastament de tant criticar. Tants anys vinculat al món de l’esport, com el propi Joan Antoni, hauria de ser suficient per veure que criticar sense fer res més no serveix de res. El que no se pot, baix el meu punt de vista, és dir “jo duc tants anys al món del futbol…” o “jo estim el sóller”… o comentaris d’aquest tipus, i criticar sense donar cap alternativa. Ja ho sabem, com diu en Toni, que la cosa està malament. Idò donau idees d’una punyetera vegada i deixau de criticar i posar mal cos a sa gent. Feis una crítica constructiva, intentau -com també deia en Toni-, fer servir els altaveus que són els mitjans de comunicació per dur endavant una moció de censura. Està clar que no correspon als diaris ni als periodistes treure les castanyes del foc, però si tant vos estimau el Sóller, feis qualque cosa. No vos limiteu a ferir amb quatre frases que ja són avorrides.
    Que el Sóller pot desaparèixer? Sí, això ja ho sap tothom. Ara calen FETS. Passar a l’acció. Fer alguna cosa.
    Si tant t’estimes el Sóller, i tants d’anys hi dus implicat (per premsa, com ex entrenador, ex jugador, etc), segur que tens fils per on començar a cosir un nou CF SÓLLER. Si més no, segur que tens arguments per conscienciar i fer creure a la gent de bona fe que el Sóller s’ha de salvar.
    I tot comença per fer una campanya en pro a una moció de censura. No servirà de res dir que parteixi sa presidenta. Ja ho has deixat dit més d’una vegada. Per molt que diguis no servirà. Proposa alternatives. Tu coneixes tot el món dins el futbol: reuneix-los i que els que puguin, presentin una moció i s’anticipin eleccions.
    Però per molt que escriguis i vagis escrivint amb mala bava per aquí (és la meva opinió), no servirà de res, i com deia en Toni, només servirà perquè la gent s’assusti més i es vulgui fer enfora del CF Sóller.
    Trist. Molt trist tot plegat. Tant la nefasta direcció de sa presi, com de carregar contra ella sabent que poc o res se pot fer. Jo no conec gent del futbol solleric, però si la conegués, intentaria xerrar amb ells, convencer-los per tirar endavant sa moció. Tu els coneixes, no me’n cap cap dubte.
    He dit.

    Per joan el des. 10, 2009

  23. Guillem, és hora de que donis la passa. Has de ser president. Tens raor en que te varen per perdre les eleccions.

    Per Comando G el des. 10, 2009

  24. guillem esteim amb tu,apoyam la teva opinió.

    en nom meu i de moltes altres persones que apoyen el que pens,vull donar la meva opinió com a solleric que soc,ja que crec que estic en el meu dret de defensar el que estimam i no deixar que altres persones que no tenen escrúpuls s´ho carregui.valeron? raimundo?…o siria millor dit marga??…pareix mentida que taguis d´inventar personatjes amb noms ridículs per fer creure que encara hi ha gent que t´esta apoyant,quant tu i tothom sap que es tot el contrari.
    estas de porqueria fins adalt i de cada vegada mes,perque surten mes coses a la llum i sa veritat ja dic aqui devant tothom que ens as decepcionat…no estimes ni as estimat mai el C.F SÓLLER.

    mantenc el meu anonimat perque te sorprendria sabre la cantidat de gent que no te res a voure amb tot aquest paquet i sap el que as fet…sigues inteligent i parteix,no et dones conta de que t´ho estan demanant a crits??

    un salut a tots.

    Per quatre el des. 10, 2009

  25. guillem,estic amb tu…

    Per estrelleta el des. 10, 2009

  26. Joan, els qualificatius que has emprat son poc recomanables. Jo no tenc de donar gaire aplicacions, la gent que em coneix sap el que he fet el que faig i el que faré si Déu em dona salut per l’esport. Ara mateix estic perdent molt del meu temps pel C.F. Sóller, em dona la impressió que no llegeixes bé les meves entrades.

    Per Juan Antoni el des. 10, 2009

  27. GUIEM,agafa aquest barco i torna a possar el nom del Soller alla on li toca,molt mes amunt del que ho ha deixat na MARGA,o tens tot per esser un bon president.

    Per estufa el des. 10, 2009

  28. I quin qualificatiu és poc recomanable?

    Per joan el des. 10, 2009

  29. Joan olvideu, l´important és el C.f.SOLLER,el nostre debat no interssa.

    Per joan antoni el des. 10, 2009

  30. I tant que l’important és el CF Sóller, i això és el que pretenia dir en la meva humil aportació. Però com sempre, quan pareix que una cosa no va com tu la penses, ja està incorrecta.
    En qualsevol cas, la meva aportació queda feta. Agradi o no, és el que pens. Com el que expresses tu, que no agrada a tothom, però se’t respecta el teu pensament i opinió.

    Per joan el des. 10, 2009

  31. Jo puc dir que en Guillem juntament amb la resta de diretius de futbol base estan fent una gran feina i ho dic amb coneixement de causa.

    Per xus el des. 11, 2009

  32. VOS PUC DIR,I ES UNA GRAN REALITAT QUE NA MARGA SANCHEZ D´ENÇA QUE ES PRESIDENTA DEL SOLLER,ES A DIR,FA DOS ANYS I MIG,SA EMBOTXACAT UNS 50000 EUROS.DIUMENGE EL SOLLER JUGARA,PERO EL PROPER PARTIT SI NA MARGA NO HA DIMITIT,JA NO ES PRESENTARA NI AL CAMP,ES AQUI ON EL NOSTRE ESTIMAT CLUB POC COMENÇAR A DESSAPAREIXER.

    Per estufa el des. 11, 2009

  33. es trist el que passa

    Per gty el des. 11, 2009

  34. Jo pens que la maquinària necessària per a canviar la directiva ja està en marxa. Ara només cal posar primera i arrancar. I com es posa la primera? Doncs convocant una reunió, però no una reunió qualsevol, una reunió a l’altura de les circumstàncies! A ella ha d’acudir el regidor d’esports (que a més per sort és el batle) i aquest fet ja li dóna el pes necessari per a ésser prou considerada. Per a mi els grans impulsors haurien d’ésser el mitjans de comunicació. Me sap greu insistir amb això, però crec que són les grans dinamitzadors de masses, millors que qualsevol grup particular de gent. És sabut per tothom que l’opinió o la proposta d’un diari o setmanari, té molt de pes social. Idò, perquè no feim servir que a Sóller en tenim dos? Per mi la cita castellana de “el movimiento se demuestra anadando” va con anell al dit. Això és el que necessita ara el CF Sóller, començar a caminar per a acabar amb un moviment que salvi el club.

    Per Toni el des. 11, 2009

  35. http://www.facebook.com/group.php?gid=201733846329&ref=nf

    mirau lo que m’he trobat al facebook

    Per xus el des. 11, 2009

  36. Estimats amics, sa rao vos vessa per alt, Prou Prou aixo no se pot aguntar mes si na marga no vol dimitir hem de presenar una mocio de censura i foterle en es carrer, contau en jo!!!!

    Per Stephane el des. 11, 2009

  37. yo vist se feine des futbol base ,m’agraderia que agafas ses riendes des club futbol soller

    Per yo meteig el des. 12, 2009

  38. http://www.facebook.com/group.php?gid=201733846329&ref=nf

    mirau lo que m’he trobat al facebook

    Per xus el des. 12, 2009

  39. Ja hi ha grup al facebok http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=201733846329

    Per tiquitaca el des. 12, 2009

  40. He vist que s’ha creat a facebook un grup que diu Marga Veta ya!!!! creat per en Javier Sendino i en Borja. He posat l’adreça perque la vegeu però possa que aquest comentari està a l’espera de moderació. Joan Antoni modera i dona-li el vist i plau que no es cap insult

    Per xus el des. 12, 2009

Perdó, el comentaris per aquesta entrada estan tancats ara mateix.