setmanarisoller.catsepBlogs del Setmanari Sóller

Donar-se a conèixer mitjançant el futbol per donar el salt a la política

12 octubre 2009 – 21:50

No, rotundament no, el president del Barça, ha mostrat simpatia per un partit polític anant a un esdeveniments de caire polític, per tant podria estar a la seva orbita. Tot indica que podria haver un cas semblant a Sóller. Estic totalment en contra que es beneficiïn de l’esport com a dirigents, per entrar en el mon de la política, ho trop molt poc seriós aprofitar-se del càrrec públic que ocupa.

  1. 30 respostes a “Donar-se a conèixer mitjançant el futbol per donar el salt a la política”

  2. Da más datos. A fin de cuentas, todo el mundo tiene ideas políticas. ¿es alguien del futbol, baloncesto, voley…?

    Per Don Urraco el oct. 13, 2009

  3. futbol

    Per Xus el oct. 13, 2009

  4. Digau noms, cony… Què és això de tirar sa pedra i amagar sa mà? Joan Antoni, quan tu dius una cosa, i d’això en donc fe, és perquè és pràcticament cent per cent segura. No tengueu por a donar noms!

    Per pere el oct. 13, 2009

  5. No ho acab d’entendre. El president del Barça es vol presentar a batle de Sóller o és que el batle de Sóller vol ser President del Barça?

    Per Toni Celià el oct. 14, 2009

  6. No estic d’acord Joan Toni. En Laporta ara es famós per això però no es es primer cas. A més, en Laporta és notícia per ser d’un partit un poc més extrem, però ningú diu res des nacionalisme español des dirigents del Madrid i el Sevilla? així com sa directiva Laporta va posar sa bandera catalana a sa camiseta del barça, el madrid i el sevilla han fet lo mateix amb s’espanyola a ses seves camisetes…i no el critiquen dia si i dia també per això….

    I per lo de Sóller, vaig sentir rumors de que volien posar sa presi del Sóller de líder d’un partit…no se si es vera, però estariem ben apanyats…

    Per T.P. el oct. 14, 2009

  7. El joc precisament és no dir el nom , por de qué? Esbrineu i digueu la vostre, de moment el que ha contestat al meu comentari tal com caL i amb més sentit és TP.

    Per Joan Antoni el oct. 14, 2009

  8. Es necesario saber escribir para formar parte de un partido político??? porque si es verdad que dicha SEÑORITA nos tiene que representar, visto los resultados de su gestión al frente del C.F SOLLER estamos apañados

    Per esther moreno el oct. 14, 2009

  9. Es problema de Laporta es que ataca altres opcions més que defensar sa seva, i no veu que quant heu fa tambe ataca es millons de seguidors del Barça que no son catalans o catalanistes, que arriben a sentirse insultats.
    Comparau amb Athletic de Bilbao, tambe defensa una opció nacionalista, ho fa amb coherencia, asumint ses consecuencies de sa seva manera de pensar i d’actuar i es seus seguidors de fora des pais basc mai s’han sentit insultats

    Per tiqui-taca el oct. 14, 2009

  10. tiqui-taca, si s’athletic de bilbao no és tan “conegut” en aquest sentit com el barça és perquè ni és un equip potent econòmicament i, per tant, no és aspirant a guanyar res. Això implica que ningú el vulgui desestabilitzar, cosa que fan es diaris i mitjans de madrid a nen laporta ara. Per cert, pots star ben segur que s’afició del Bilbao és molt més radical i nacionalista que sa del Barça, i ningú els envia SMS a cada aficionat amb amenaces de mort..

    Per T.P. el oct. 14, 2009

  11. no xerram de prensa ni d’aficionats sino de clubs i des seus representants, en aquest cas presidents, que no poden insultar a una bona part des seguidors des seu club, que ho son per motius que no tenen res que vore amb sa politica. i si Laporta domes vol es seguidors que combreguin amb sa seva opció política, lo que fa es fer mes petit el barça.
    a lo millor si es bilbao no es tan potent es perque asumeix les consecuencies d’aplicar una política de fitxatges nacionalista, cosa que fa sense provocar a ningu des seus aficionats

    Per tiqui-taca el oct. 14, 2009

  12. Jo estic amb en T.P. en aquesta qüestió.

    Per ironman el oct. 14, 2009

  13. No entenc això d’insultar a bona part des seguidors des seu club…cert que no són per motius polítics…peròò….enteferra s’himne d’Espanya a nes camp nou mem com reaccionaria es públic. Si una cosa ha fet en Laporta es promocionar el Barça a tot el món. Jo no veig cap problema en identificar el Barça amb catalanisme i el Madrid en nacionalisme espanyol…de fet… hi ha molts d’equips rivals històrics que ho son segons classe política, barri ric/pobre, religió… Mentres no se facin mal com si pinten s’estelada en mig de sa gespa des camp nou (no estaria gens malament). I si en Floren vol forrar ses parets des Bernabeu amb banderes espanyoles que ho faci… Mentres no se perdi es bon futbol no passa res (no soc ni pro ni anti laporta, però hem de reconeixer que amb ell el Barça ha aconseguit lo que no havia conseguit cap president en tant poc temps…i segueixo pensant k tot es follon es un intent de desastibilitzar lo que pareix un model ara mateix dificil d’igualar).

    Per cert, per lo que has dit del Bilbao de política de jugadors de casa, i mirant sa cantera que està jugant a nel Barça… pareix mentida que un equip com el Sóller no segueixi aquest model…fitxa més jugadors cada any que el Barça o el Madrid…

    Per T.P. el oct. 15, 2009

  14. Ah, i soc del Barça, no se si s’ha notat molt… 😉

    Per T.P. el oct. 15, 2009

  15. tu heu deus vore be per que a mes de ser del barça sa teva preferencia politica coincideix amb sa de Laporta. lo que dic es que abans de xerrar en Laporta hauria de pensar en tots es que son del barça i tenen una preferencia politica diferent. Laporta persona pot defensar lo que vulgui pero com pot distinguir un seguidor del barça, per exemple nacionalista espanyol, si Laporta xerra a nivell individual o a nivell institucional? lo mateix diria si florentino perez com a president del Madrid començas a defensar el nacionalisme espanyol. una cosa es que no tengui dubte de ses preferencies de florentino, que es un dret que te tothom, i s’altre es que ell aprofitas ser president del Madrid per fer campanya i forças a identificar es seu club amb aquesta opcio politica.
    tant un com s’altre han de ser coscients de que presideixen clubs universals.
    un des casos que dius es l’ajax d’amsterdam, historicament etiquetat com un club jueu. idò estan intentant llevarse aquesta etiqueta, que ademes es falsa, perque li causa problemes a nivell d’aficionats…

    Per tiqui-taca el oct. 15, 2009

  16. Des del propi madrid es diu que el madrid és l’equip de les Espanyes! Por Diossss… I clar que defensen també el nacionalisme espanyol, com en el Barça quasi sempre, en major o menor grau, s’ha defensat el nacionalisme català!
    I a mi me pareix collonut! Que cadascú defensi el que cregui convenient… i seran els seguidors qui decidiran si volen ser d’un equip o d’un altre.
    No crec que es menysprei a ningú per defensar que un equip vulgui simbolitzar un país, una nació…
    Conec gent d’entesa que són del Madrid… Que no seria incongruent això segons tu? Si com a persona un és d’entesa i defensa sa seva terra per damunt de tot… com pot ser del Madrid que escampa a tots els vents la defensa del nacionalisme espanyol? I a la inversa, també Segur que hi ha gent del PP que és del Barça… I què?

    Que un club de futbol mediàtic, com són Barça i Madrid, tenguin lligams polítics és inevitable. Així que als seguidors no els queda més que decidir què volen fer: seguir essent del Barça/Madrid o cercar-se un altre equip. Així de clar!

    PD: I per cert, te record que en Floren ha convidat més d’una vegada n’Ansar al palc del Bernabeu i l’ha intentat fer vicepresident… si això no és manifestar-se políticament… no sé què deu ser!

    Per Arquimedes el oct. 15, 2009

  17. arquimedes, no se si me xerres a jo o no pero vens a ses meves. tenir una ideologia politica no implica haver de ser d’un equip o altre i ser seguidor d’un equip no t’ha d’obligar a fer teva cap ideologia. si jo soc del barça pes motiu que sigui no tenc perque defensar es nacionalisme català, i si es meu president ataca a nes que no defensen es nacionalisme català, no m’ataca a mi? que he de pensar?

    i en es cas hipotetic de que despres de Laporta guanyàs ses eleccions un tio amb ideologia espanyolista, que pasaria?

    PD: on puc trobar declaracions sobre politica fetes per presidents de clubs des mateix nivell que el barça o parescut, com ses que fa en laporta?

    Per tiqui-taca el oct. 15, 2009

  18. Valdano dijo no hace mucho que el Madrid representaba a España… ¿esto no es una manera de hacer política?

    Y yo dudo mucho que un tio con ideología nacionalista española ganara unas elecciones en Can Barça. Sí puede ganar uno sin ideología nacionalista catalana… pero de ahí a que gane uno con ideología española… lo dudo mucho.

    Per Aristoteles el oct. 15, 2009

  19. valdano, que no es president, no va dir exactament això, sino “cada uno desde su visión intenta ocupar un lugar en el mundo. El Barcelona lo hace mirando desde Catalunya hacia adentro y el Real Madrid lo hace mirando desde España hacia afuera” i va afegir que “aquí será difícil que algún jugador diga ‘Viva el Real Madrid y viva la Comunidad de Madrid”. crec que si ho llegim sense prejudicis hi ha diferencia entre una frase i sa que ha dit n’aristoteles. de totes formes per mi tambe se va equivocar perque va entrar en es joc de Laporta.

    ja se que lo del nacionalista espanyol president del barça es una hipotesis que es possible domes si no ho diu abans de ses elecions jejeje pero i si pasa? i si guanya ses eleccions i despres s’amolla?

    Per tiquitaca el oct. 15, 2009

  20. Està molt clar quines són les intencions de cada un de vosaltres i que les vostres opinions per a mi poden ser compartides o no, però sempre seran respectades. Jo seguiré amb la meva idea, el futbol no es pot mesclar de cap manera amb la política. El futbol com esport dur un camí oposat a la política i cap President ni directiu hauria de aprofitar-se de la seva popularitat per ficar-se en el mon de la política. Aquesta és la meva opinió.

    Per Joan Antoni el oct. 15, 2009

  21. Joan Antoni, per favor! És pura utopia el que dius. L’esport sempre ha estat i estarà lligat a la política. Desgraciadament és i serà sempre així.
    Podem recordar casos de requalificacions de terrenys, sense anar més enfora…
    És trist, però sempre serà així. L’esport és una branca més de l’entremat polític. Una branca amistosa, però plena d’interessos!

    Per utopia el oct. 16, 2009

  22. Utopia no se si ets tió o tia, però cony et felicito, perquè a la fi hi ha qualcú que pensa com jo. Desgraciadament és molt trist que l’esport vagui lligat a la política, ja ho se, però puc dir que no estic d’acord amb el President del Barça i altres presidents, Sevilla, Madrid i fins i tot la del Sóller pel fet de utilitzar els seus clubs i la popularitat assolida gràcies al càrrec per fer-ne us propi?

    Per Joan Antoni el oct. 16, 2009

  23. no se perque xerrau tant del barça i den laporta i de politica exterio .aqui sein sollerics no mos importa se politica des catalans i yo trop que si una persona se vol presenta com cap politic crec que se a de presenta.are si voltrus voleu veure aquesta atlota i riurevus damunt ella trot que es de mala educacio,tambe per lo que veig (j,antoni),es que tu no estimes es colors des teu poble i per favo no xerreu de se gent que no interessa que si barça,madrid bilbao,el pozuelo ,xerren de lo nostro per favo,i no critiquen tant,per lo que veig es lo unic que saveu fe

    Per yo meteig el oct. 16, 2009

  24. A veure m’agradaria fer entendre a n´aquest jove que gràcies a Deu avui hi ha llibertat per poder dir opinat i xerrar del que un vulgui sense ofendre a ningú. Jo el que no puc fer és parlar d´una persona particular perquè no té cap sentit, però d´un càrrec públic si senyoret, com et dius”yo meteig” a n’ha quin mon vius. Home estam en el segle 21.I segueixo deien el mateix si vols qüestionar i fer critica com has fet, on intentes dir-me del que he de parlar al menys signe amb el teu nom i així sabrem qui ets, això és de valents.

    Per Joan Antoni el oct. 17, 2009

  25. yo domes dig quer xerreu de futbol i no de politica

    Per yo meteig el oct. 17, 2009

  26. per ser visc e nes mon real ,que si dius nons te acribillan i per critica a se gent ya basta, aexi sempre tendreu que xerra es pedioristes,per ser xerra de futbol perque de politica ya en xerra altra gent

    Per yo meteig el oct. 17, 2009

  27. per sert amb ves de xerra de poltica i futbol profesional perque no xerrau d’aquest atlos que jugan a fora casa i que cada dia s’han de desplaça a colque indret de l’ille per pode juga ,com exemple miquel angel,ruben martinez,juan gonzales ,dani,javi i com elles molt mes que lo mes segu un dia portin es colors del soller que se sert que si les ajuntant tots poden fe un equip integrament per sollerics, sens menys desprecia es jugadors que jugan a soller.desde aqui vui anima a tots aquests atlots que no dexin de lluita

    Per yo meteig el oct. 17, 2009

  28. Si doña margarita Sanchez no consigue ni un euro para el CF Sóller, ya me dirán lo que conseguiría como líder de un partido político.

    Per Don Urraco el oct. 19, 2009

  29. Yo meteig no se si vius a nes món real o no..però entendre es teus escrits és una tasca realment dura. Quin problema hi veus en jugar a fora? mentres sigui un club amb més prestigi que el Sóller no hi ha cap problema, O SI? i dius que hem de xerrar d’ells…jo crec que s’ha de xerrar de tot lo que sigui de “marca Sóller”, cosa que crec que a vegades se deixen coses de banda. Don Urraco, estic totalment d’acord….per cert…m’han dit que es partit comença per U i acaba per M…xD. És cert?

    Per T.P. el oct. 20, 2009

  30. pobre niña,la estais acribillando

    Per yo meteig el oct. 20, 2009

  31. yo que juegen afuera no le veo nigun poblema ,solo e dicho que con todos los que juegan fuera podrian hacer un equipo integro de “sollerics”,por eso hay que hablar mas a menudo de estos chicos ,porque si juegan a fuera es por algo
    y si vivo en el mundo real y tampoco es tan dificil de entender mis escritos
    para t.p.

    Per yo meteig el oct. 20, 2009

Perdó, el comentaris per aquesta entrada estan tancats ara mateix.