setmanarisoller.catsepBlogs del Setmanari Sóller

La renovació de Cercós pens que és una equivocació.

2 juny 2009 – 23:06

Tal com s´ha desenvolupat aquest any jo crec que l’etapa com entrenador del Sóller de Fernando Cercós ha concloïa. Les raons són molt senzilles els resultats no han anat d’acord amb la qualitat de la plantilla del Sóller. Nomes una petit aclariment al final de la primera volta el Sóller anava Líder i no s’havia reforçat, malauradament no es va continuar amb la mateixa idea i l´equip al final a pagat les conseqüències d´una mala gestió tècnica. Aquest equip havia de pujar. Nomes un detall una persona coherent i un dels millors afeccionats del Sóller, en Toni Celià, parla en el comentari que en fa a mi, de fracàs esportiu, crisi social i diu que s´ha de fer qualque cosa per tornar il•lusionar a la gent, et pot parlar més fort però no més clar.

  1. 40 respostes a “La renovació de Cercós pens que és una equivocació.”

  2. molta rao amb aquest comentari, ja que Cercos no confia amb la gent de Soller ni amb la gent jove.

    Per V el juny 3, 2009

  3. Ni ha q no deim qui som pq com diu en toni celià hi ha crisi social i no pots dir la veritat, com no sa pogut dir de tot l’any, com ja no es va poder dir l’any passat.
    S’ha de dir sa veritat de cada un, pq cada persona te dret a tenir sa seva, emprant pseudonim, no per por, pero si pq no s’aturin de saludar te o te mirin malament. A un poble val mes dur se be en tothom i a mes tots volem el mateix, que el soller vagi be.
    Es problema no es domes el cos tecnic, al complet, es també sa directiva encapçalada per na marga. Es va començar amb un projecte bassat amb sollerics, despres se va fitxar a un entrenador que no podia actuar ja que venia de ser destituit d un altre equip de la mateixa categoria. Un entrenador que a fitxat tot el q ha volgut, despreciant a molts sollerics i al futbol base, un entrenador que te un equip per fer campió eliminat per golejada, fisicament i tacticament vergonyos i amb els jugadors desquiciats. Un entrenador que quan guanya es un fenomen i quan perd es per mala sort o per decision arbitrals. Ah i te una presidente que promet, promet i promet i ja vorem si complira. No es que no s hagi de renovar en cercos, es que s han de convocar noves eleccions.

    Per toni el juny 3, 2009

  4. Toni, no dubtis que quan et vaig parlar referent a que signases els teus comentaris no hi havia mala intenció. Tú has de seguir fent comentaris jo estic content, però nomes et vui fer veure que afortunadament vivim en llibertat de poder dir el que pensam sense ofendre a ningu, si per dir la teva veritat s´han de ofendre i tant de negar el saludo quina gent és aquesta? jo sense anar més lluny cada setmana parlo d´algu i a vegades hi ha critiques, aquesta és la llibertat d´expressió de la persona.

    Per Joan Antoni el juny 3, 2009

  5. Como ha quedado demostrado, lo que publicó el Baleares el pasado dia 4 estaba teledirigido por Toni Oliver, quien ejerce ahora como agencia de colocaciones y quiere colocar a Bestard. Fabricar noticias se llama prensa amarilla.
    Juan Antonio, pero si tu no vas por el campo de futbol a ver al Sóller. Solamente hablas de oídas. Estáis desfasados y tanto tú como Toni Oliver lo que tenéis que hacer es retiraros.

    Per ferran el juny 6, 2009

  6. frio, frio. Ni soy Cercos ni proximo a el. Te gusta opinar de los demás, pero cuando te toca a ti…

    Per ferran el juny 7, 2009

  7. Vull contestar a n´ aquest llicenciat de futbol que es diu Ferran, tots els indicis són de que té molt que veure amb l’entrenador del Sóller. En primer lloc jo he vist jugar el Sóller, no molts de partits, però si els suficients per fer una valoració de que el que l’entrenava havia perdut els papers, sobre tot la segona volta, repassi l’estadística i valori l´equip tal com cal. Pel que fa si em compten o sent a dir; si veritablement xerro de futbol amb gent molt més preparada que l’actual tècnic del Sóller, aquí estam acostumats a tenir entrenadors molt feners i que entenen de futbol i d´ això el que tenim, no en pot bravejar gaire, en parlo en primera persona, i per acabar no em retiraré per ara, tenc corda per estona. El que si li diré és que la propera temporada li faré un seguiment de ben aprop i jo sempre he tingut fama d’ésser molt just amb els meus quefers.

    Per Joan Antoni el juny 7, 2009

  8. Veig que aquest blog es va animant, la qual cosa em pareix perfecta, sempre que els comentaris aportin opinions en positiu o crítiques raonades i evitin desqualificacions personals sense sentit. Certament el futbol “mou passions” i tothom té dret a opinar però… siguem un poc constructius (en castellano “constructivos”). Segur que tots hi guanyam. Per favor!
    Bé, la meva opinió sobre la renovació de l’entrenador Cercós és la que segueix. No sé els criteris que han seguit els dirigents del club, però vists els resultats de la temporada del Sóller, és lògic que hagui causat sorpresa. Aquí ningú qüestiona la vàlua de ningú com entrenador o tècnic, sinó que es valora una feina pels resultats obtinguts, i enguany tothom sap quin han estat.També es tracta, en principi, d’una decisió valenta i arriscada, tenguent en compte que de cara a la propera temporada aquest tècnic -i de rebot la pròpia Junta Directiva- disposaran de poc crèdit i marge d’error davant els socis,aficionats i opinió pública. Sols el temps dirà si fou encertada. Pel bé del Club jo vull ser optimista i creure que tot sortirà bé. El que em consta és que els directius han actuat pensant que feien el millor pel Sóller, i a vegades desde fora les coses no es veuen igual que quan estàs dedins. Com a simple seguidor, la meva fidelitat a uns colors, al C.F. Sóller, està per damunt a qui s’assegui a la banqueta. En les circumstàncies actuals, el millor que podem fer és recolçar el que tenim, i a partir d’aquí intentar construïr un millor futur esportiu i social per l’entitat. Aúpa Sóller!

    Per Toni Celià el juny 7, 2009

  9. Toni, com sempre ets un esportista de cap a peus, estimes el Sóller i amb les teves paraules dones fe de que es així. Doncs en futbol hi ha molts d’interessos creats i ara mateix no és prioritari el millor pel Sóller, si no, per segon qui, i jo som humà i em puc equivocar, però vista la trajectòria del Sóller aquesta temporada crec que era necessari un canvi, em ve a la memòria que el propi Cercós va substituir a un entrenador solleric, Toni Sánchez i la seva trajectòria de feina feta, era bastant bona amb la plantilla que tenia a les hores. El futbol és així i el bo és que tothom pot opinar.
    A Ferran, no em molesta et pots aficar en jo, i no deixis d´escriure comentaris.

    Per Joan Antoni el juny 7, 2009

  10. A mi que renueve o no Cercos tanto me da. El que vendrá después no sabemos como será. Lo que no me gusta son las formas que estan siguiendo algunos que escriben en la prensa o blogs, como aquel que fabrica noticias y llega a firmar que tener en contra a al prensa puede hacer inviable la labor de Cercos como técnico ¿ama verdaderamente al Sóller este que lo escribe? Tampoco es muy ético hablar a base de rumores que no han sido comprobados, como haces tú, Joan Antoni. Para empezar, a ver si eres capaz de demostrar que en el vestuario hay mal ambiente o que se va en contra de Cercos. Lo reitero, estais utilizando métodos de prensa amarilla más propios de épocas pasadas, de tiempos anteriores a la transicion. Vivís en otro tiempo y a ver si os poneis al día siendo más objetivos y menos subjetivos.

    Per ferran el juny 7, 2009

  11. No dubto de que el vestuari esta amb en Cercos, amb excepcions com sempre a la vida. En Cercos sempre ha sabut aficar se al vestuari dins la butxaca. Pero el que importa son els resultats que se li han d exigir a un equip, que tothom sap que per nom era el millor de la lliga. En Cercos com be diu en Joan Antoni, no n ha sabut. Veura el Sóller era veura un equip dins es camp sense peus ni cap. Mal colocat, mal treballat i fisicament malament. En Cercos i els seus ajudants que pareix que sempre estan atacats de nervis el que han de fer es plegar i deixar lloc a gent mes preparada i el mateix dic de la directiva.

    Per toni el juny 7, 2009

  12. Por lo que deduzco opinais que entrenadores, plantilla y directiva tendrían que dejar sitio a gente más preparada. A estos tres estamentos añadiría otro: prensa, sobre todo ese que escribe que él es la prensa y si se le tiene en contra es difícil trabajar. Esto si lo escribe en un diario de tirada nacional es un escándalo. Y tú, Toni Celiá, hasta hace dos años no se te veía el pelo por el campo y ahora llegas y te crees el que sabe más que los demás. Presentad entre todos una candidatura a la presidencia y aregladlo. Venga, ánimo.

    Per ferran el juny 7, 2009

  13. Cony, això s’encalenteix en Toni diu que en Cercós té el vestidor al seu costat, si és així, això no es dolent, a veure si la directiva haurà encertat?, malgrat jo segueixi pensant que és un gran error bla renovació den Cercós. Pel la seva banda en Ferran ja s´ha fica amb la coherència personificada de Celià, de veritat no coneix, en Toni fa anys que no ha deixats de veure un partit del Sóller, Ferran t´has confús, no tens raor. A la Presidència del Sóller ningú pot avui presentar cap candidatura, no estam en període d’eleccions, la junta actual té dos anys més, i suposadament arribarà fins al seu termini, només una moció de censura amb el suport d´una majoria de socis podria fer que es convoquessin noves eleccions. N´hi ha per a tots els gusts, aquí tothom diu la seva i jo dic la meva.

    Per Joan Antoni el juny 7, 2009

  14. Deduzco dos cosas. La primera es que de procesos electorales del Sóller tienes conocimiento, pues fuiste uno de los protagonistas de las últimas elecciones. La segunda es que no entiendo como puedes saber si Celiá va a todos los partidos si tú mismo vas a muy pocos.

    Per ferran el juny 7, 2009

  15. Ferran, mi decisión está clara: A los leones!!!!
    Jajaja… eso de criticar sin mostrar el rostro está más visto que la Belén Esteban en Televisión.
    Anda, sal, da la cara y tómate un café con Joan Antoni i Toni Celià y verás que ellos saben de fútbol. Tu, de momento, no puedes atestiguar que sepas de fútbol.
    ¡A los leones!

    Per Nerón el juny 7, 2009

  16. Ferran tú tampoc no segueixes el meu blog, perquè, jo cada setmana parlo amb el corresponsal de pensa del Sóller i en dona tota l´informació perquè jo fer un comentari d’opinió, i els que me segueixen saben qui és el corresponsal perquè quasi sempre dic qui és. Altres vegades jo veig el Sóller i faig informació, tot això té una raor d’ésser; perquè com tu saps hi ha molt de sollerics que viuen fora i tenc constància que segueixen el blog i gràcies a la meva informació saben que ha fet el Sóller i qui han marcat els gols. No se si haurà valgut la pena dir-t’ho, però m’han fot. Si, jo se que en Toni Celià segueix el Sóller perquè entre en el blog cada setmana i comenta el partit,i a més parlo amb ell molt sovint . Tu no coneixes en Toni, segur. No se qui és en Neron.

    Per Joan Antoni el juny 7, 2009

  17. Està clar que “en ferran” no em coneix, ja que, com bé diu en Joan Antoni, fa anys que -llevat d’algun diumenge puntual- no me perd un partit del Sóller al Camp d’en Maiol (“haga frío, haga calor o esté lloviendo”), sana costum sens dubte heredada del meu pare, ex-directiu i avui un dels socis més antics del Club. Jo també som soci desde fa molts d’anys. Crec que em confòn amb una altre persona. Bé, això ara és anecdòtic.
    El que volia dir és que pas molt de gust fent aquests comentaris sobre el C.F. Sóller, el meu equip, sense que això impliqui que em cregui més viu que els altres. Tampoc entra dins els meus plans per ara, per motius que no vénen a compte ara, presentar cap candidatura ni estar dins cap Junta Directiva (reconec que m’agradaria, cony!), però això no em lleva -ni a mi ni a ningú- el dret a dir el que pensam sobre el Club, amb educació, respete i tolerància, premises bàsiques que no sempre veig a totes les intervencions.
    També vull dir -per si no ha quedat clar- que tenc un gran respete cap a les persones que actualment formen la Junta Directiva del Sóller, i a les decisions que puguin prendre. Tots sabem que tenen pocs recurssos humans i econòmics. Com se sol dir, “massa fan”. Ja basta la decepció del monumental fracàs esportiu d’enguany com per afegir que els pocs aficionats que quedam ens engresquem en baralles dialèctiques que no duen enlloc. Aúpa Sóller!

    Per Toni Celià el juny 7, 2009

  18. Pareceis metidos en una trinchera. Todo lo que digo os ofende. Ya me queréis echar a los leones. No os confundo a ninguno de los dos. Os conozco muy bien, a ti, Toni Celia i a ti, Joan Antoni.

    Per ferran el juny 8, 2009

  19. A veure. Això començà com un debat sobre la continuitat de l’entrenador i ha degenerat en una barella sobre qui va al futbol o no qui és el tal Ferran.

    Per Pagès Rich el juny 8, 2009

  20. Però el que no seria normal es que no em coneguessis. El que no és normal es el que opines, però estàs en tot el teu dret de fer-ho, allà tu.

    Per Joan Antoni el juny 8, 2009

  21. Pagès. El tema és si en Cercós és o no és el millor pel Sóller, cada qual diu la seva entre i opina sobre la continuïtat den Cercós. Està aparaulat i seguirà un any més, segur.

    Per Joan Antoni el juny 8, 2009

  22. ¿Por qué no es normal lo que opino? Lo que yo no veo normal es: 1) No vas casi nunca a ver el Sóller, por no decir nunca. 2) Hablas de oídas.
    Y ahora viene lo bueno: afirmas que los sollerics de viven fuera se informan del resultado del partido y de los goles por tu blog. Por favor, seamos serios.
    Sobre Celiá: que estas últimas temporadas va al futbol, no lo discuto, pero que no me diga que es de toda la vida y mezclando una tradición familiar que no viene al caso (y que coste que ha sido el mismo quien la ha introducido). Además, esta parte del debate entra en temas personales que no interesan a nadie.

    Per ferran el juny 8, 2009

  23. No vos enteneu perquè no parlau del mateix tema. Uns parlen de futbol i l’altre critica la premsa i els comentaristes…. A lo millor li heu d’oferir una columneta setmanal al Sóller o cedir-li un espai per a que escrigui el seu propi blog

    Per tiqui-taca el juny 8, 2009

  24. El que li hem d’oferir és una entrada per anar als lleons!!!!!!
    Aquest ferran critica per criticar, per punxar, per crear mal rollo. Si tan diu que els coneix, que vagi a fer un cafetó amb ells. Serà una conversa agradable.
    Ja estam novament amb tirar sa pedra i amagar sa mà.

    Ferranico, rey, que no lo ves que no te enteras…?

    Per Neron el juny 8, 2009

  25. Tomo el café con quien quiero. Los que critican y crean mal rollo son otros y cuando se meten con ellos pues ya ves.

    Per ferran el juny 8, 2009

  26. Niñato

    Per neron el juny 8, 2009

  27. Ferran has perdut del tot la creabilitat, si és que la tenies, ets massa reiteratiu i ja canses, el més fotut és que tens tothom en contra l’únic que no t’havia desqualificat era jo, i tú t’has ficat amb la prensa i fins i tot amb la meva persona, doncs a poc a poc t´has anat delatant, ara ja se qui ets, has caigut a la lloba que et vaig momtar l´altra dia. Ferran , Ferran no. La teva responsabilitat no és escriure a un blog, tens feina a fer. Ara m’atacaràs perquè jo vaig de cara i tu no, ja estàs desacreditada no tens arguments és igual desprès diré qui ets i com ho vaig descobrir.

    Per Joan Antoni el juny 8, 2009

  28. En lugar de un bloc de fútbol, este parece de detectives. No te va la novela negra y además ya empiezas a perder los papeles.
    Sherlock Holmes diria “elemental, querido Watson”. Pero lo siento, te has equivocado de persona y digas quien digas no acertarás y señalarás a un o a una inocente. Para que te enteres, no soy quien te crees. O sea, que para que no señales a una inocente mejor no seguir adelante. Yo tampoco se quien es este tal Neron (que me ha insultado), y no lo estoy buscando.

    Per ferran el juny 8, 2009

  29. Ara resulta, que com es costum, volen “matar al mensajero” per contar lo que pasa al Sóller. Deixau anar de tonteries i xerrau clar. En Cercós, ha fet feina i molta, pero no n ha sabut, aquesta temporada a estat un fracas per la manera com s ha des inflat el Soller i per la penosa imatge que mostraba als partits. A més en Cercós quan guanya es un fenomen, guanya ell i quan perd o es per mala sort, per ses baixes o per els arbits. Pues que vols que et digui, no he vist jugar a res de tot l’any al Sóller i quan ha arribat el moment de sa veritat, el nostre equip no esteia preparat ni tactica, ni fisicament, a mes de molt mal colocat dins es camp i “al borde de un ataque de nervios” al mes minim reves. I no es que jo sapiga de fútbol per dir aixo, es que el sap tothom que ha vist el Sóller. I per mes inri, a fora de Sóller molts encara s en riuen, pq desde dins el Sóller, tot l any s ha anat de gallets, de millors, de favorits i clar… per tot les esperaven. Venga que en vengui un altre que el faci millor i si pot ser una altre directiva que sapiga de veritat de futbol, amb el peus a terra i amb un presupost ben fet, pq ja veurem si enguany se complira el pactat amb tothom, jo no el crec.

    Per toni el juny 8, 2009

  30. La veritat és que si, he volgut jugar a esbrinar qui era en Ferran i tot i anunciar que diria qui és, com bé dius tu… no ho diré, tot i que ha quedat clar per mi, el tema està tancat. Pel que fa al debat que tothom digui la seva sense insultar a ningú la gent ha de poder dir si li agrada o no en Cercós, i tothom te dret a dir si la directiva ho fa bé o no. Penseu que el Sóller es públic, l’opinió es de justícia que es faci.

    Per Joan Antoni el juny 8, 2009

  31. Yo también termino, por ahora. Pero que quede claro que el debate empezó porque Toni Oliver publicó una noticia inexistente, como se dice en mi primera entrada. Todo con el fin de crear un ambiente favorable para sustituir a Cercós por Bestard. Además adviritió que en caso de no hacerse las cosas como él decía, que en el C.F. Sóller seria muy difícil trabajar, pues tendría a la prensa en contra, o sea, a él. Esto es inadmisible. ¿Quién se cree este señor que es? ¿A que porcentage de la afición representa Toni Oliver? Que continue o no Cercós a mí me trae sin cuidado, lo que es indadmisible son las formas que se pretendían utilizar desde la prensa para substituirlo.

    Per ferran el juny 8, 2009

  32. Altra cop t’equivoques el vaig obrir jo al debat, fer memòria, vaig fer un comentari al meu blog que titulava: La renovació de Cercós és una equivocació. Després en el test deia el perquè.
    No cap d’entendre aquest atac cap a Toni, no ho pocs fer i no t´ho permetre pus, si fas un altra comentari parlant d´en Toni el traure del blog. En toni en cap moment ha entrat al blog, per tant no te raor d’ésser que parlis d´ell. Crec que no li ajudes gens al club que defenses i representes.

    Per Joan Antoni el juny 8, 2009

  33. No represento a ningún club. No tengo nada que ver a día de hoy con ningún club de fútbol local. Podéis seguir el debate sin mi. Adiós.

    Per ferran el juny 8, 2009

  34. No te arguments, val més una retirada a temps que una derrota.Pelque fa al Sóller, no pot contratar un altra entrenador, l´economia no li permet, jo en parlare dissabte a la meva secció en el Setmanari.

    Per Joan Antoni el juny 9, 2009

  35. Ferran diu: “Pero que quede claro que el debate empezó porque Toni Oliver publicó una noticia inexistente, como se dice en mi primera entrada. Todo con el fin de crear un ambiente favorable para sustituir a Cercós por Bestard”

    En qué mundo vives, Ferran? (o Fernanda?) En los mundos de Yupi?
    No leas prensa si no quieres leer noticias que no sean de tu agrado. Este tipo de noticias se hace en Soller, en Palma y, como diría Carod-Rovira, en la República Democrática de China.

    Venga ya… ¿no te gustan las noticias? Fácil… no las leas… La prensa es libre de opinar… y la opinión de la prensa se hace con cara y ojos, eso significa que sabes quien es la persona que está informando. No como en tu caso, que has estado oculto tras unas siglas “Ferran” que de poco te han servido, chica.

    Ale… “a gratar a un altre lloc”…

    Per Neron el juny 9, 2009

  36. Ah, y para salir de dudas de que no sabeis quien es Neron… Nerón soy yo!
    JAJAJAJAJAJA

    Per Neron el juny 9, 2009

  37. Y dale con el que soy una chica. Con el sexo te has equivocado. Esto te lo aseguro.

    Per ferran el juny 9, 2009

  38. Mira que n’ha donat de corda un senzill comentari sobre un equip de Regional Preferent, tant de bo alguns de Primera Divisió donassin tant de tema per parlar, de caire esportiu, a un mitjà (que no sigui el tema dels darrers temps de les festes dels seus jugadors, que van a festes amb molt de tot) Realment hi ha equips de Regional que encara interessen…………..enhorabona al Sóller!

    Per pixedis el juny 9, 2009

  39. Bueno Ferranda, ya no me meteré contigo (igual no eres del sexo que pienso, pero seguro que eres cercano/a), pero de ahora en adelante debes acatar mejor las noticias de la prensa. Si no te gusta un medio, no lo leas. Hay otras opciones.
    Y tu Joan Antoni, cuidadín que también te enviaremos a los leones según lo que escribas! ajajajaja

    Per Nerón el juny 9, 2009

  40. Punt i final al debat sobre l´entrenador del C.F. Sóller Fernando Cercós. ben aviat n´obrire un altra.

    Per Joan Antoni el juny 10, 2009

  41. …please where can I buy a unicorn?

    Per hoassYsoglon el des. 6, 2009

Perdó, el comentaris per aquesta entrada estan tancats ara mateix.